Blogger Backgrounds

Popular Posts

Sunday 7 August 2011

Alahai Hospital....

Sudah lama x update blog coz x sempat nk update...
Rase rindu plak kat blog huhu and saya nak mintak maaf kat semua reader yang membaca blog saya kerana sdh lama x update blog... (mcm ramai sangat yg baca blog aku ni).

Beberapa hari ni saya berada di hospital utk menjaga mak cik saya yg sakit... bkn nk tunjuk rajin sebb jaga mak cik tapi saje nk share something about hospital...
Huhuhu.... saya tau ramai juga yg x berapa suka nk ke hospital sbb tkut kena inject walaupun bukn dia yg sakit.. tpi bukan itu yang saya nk share pada hari ini....

Bila time saya jaga mak cik saya time 2 juga ramai bdk nursing buat practical kat sini. Tengok kat diorang mcm kesian pun ade nk tergelak pun ade. tp antara semua bhgian y nk tergelak tu yg banyak... sampai nak pecah perut tpi thn je takut diorang perasan. Hahahahahahaha.........
Tengk sampai anak kucing pun join gelak sekali...
Perkara ni belaku sbb diorg kdng 2 kalut time lecturer yg memantau diorg dtng.. nmpak kalut sangat...

But anyway diorg punyer perkhidmatan amat baik walaupun br practical.... hope they will do a good job in the future.





Last from me... huhuhu hidup sentiasa happy jangan terlalu stress....

No comments:

Post a Comment