Blogger Backgrounds

Popular Posts

Sunday, 27 March 2011

Alahai Kawan ku seorang......

Bile je org tengok cerita Ustaz Amirul, aku teringakat kat kawan aku seorg ni, nama dia madina (bukan nama sebenar.... Nak buat tak teringat kat dier cam mana, dier teringin sengat nak jumpa ngan Asraf Muslim..... bukn 22 saje... dier dah siap simpan angan2 nk kawin dengan Asraf....

Bile tengok telatah dier kadang2 buat org tergelak, nk wat cam mana, tahap minat dier kat Asraf hanya Allah je yang tau.... cuba korang perhatikan, kawan2 kite banyak kerenah dan telatah sebagai contoh kawan saye ni... so Appreciate your friends although sometime they can be a little bit funny, and some time they can make you angry....

to my friend Madina hope your dream will be come true....
Insyalallah...

No comments:

Post a Comment