Blogger Backgrounds

Popular Posts

Friday 30 September 2011

ingin memiliki cinta yang mu

Assalamualaikum.....
Sudah lama saya tidak menulis blog saya. Saya ingin memohon maaf kerana sudah lama tidak update blog saya. ( Entah ade org baca ke tidak).

Hari ini saya tergerak hati nak bercakap mengenai perasaan cinta.....
Cinta ni boleh diibaratkan seperti sesuatu yang menguatkan kita untuk terus berjuang. Tidak kira kita mencintai sesiapa sahaja yang kita inginkan.
Tetapi kita hendaklah cinta pada Yang Satu iaitu Allah. Kita jangan mencintai manusia terlampau sehingga kita lupa kepada - Nya.
Akan tetapi kita berdoalah agar kita bertemu jodoh dengan seorang yang boleh membimbing kita kejalan yang benar. Dan jika bertemu hendaklah kita bersyukur kerana kita dapat bersama2 mengingati Allah bersama jodoh yang ditentukan oleh Allah.

bersama-sama lah kita memohon kepada Allah supaya bertemu dengan jodoh yang baik...
amin ya rabbi al-amin...............

No comments:

Post a Comment